Selasa, 1 November 2016

Mak, Coklat Dan Aku


Terlebih dahulu sedekahkan Al Fatihah buat ibuku HABIBAH BINTI ZAKARIA

Untuk cuti semester 4 ini aku mendapat rezeki untuk berkerja di PETRONAS SUNGAI KAPAR INDAH atau nama singkatnya SKI. Seronok berkerja dekat sini lagi-lagi dapat kenal Afira yang happening, Atikah yang suka menolong orang Abang Mai atau namanya Mawardi pekerja legend yang suka menyakat orang, Haniq pakwe si Tika, abangla-abangla yang annoying tu selamat tinggal aje. Eh, dah melalut, dok kat sini semua benda boleh teringin, dengan coklatnya, dengan air coklatnya, dengan keropoknya aduiii...

Hari ini timbulnya idea tentang tajuk ini apabila asyik merenung Kit Kat dekat kaunter ni haaa, nak beli selalu aduiii boleh bankrupt aku. Dulu masa aku kecik dan arwah mak masih ada, mak rajin belikan aku coklat, setiap kali balik kerja mesti ada je habuannya. hehehe seronoknya kalau ada mak lagi mesti sampai besar mak belikan aku coklat. sekarang tak ada siapa yang nak belikan aku coklat.

Malaslah nak cerita panjang-panjang, penat balik kerja. Cuma tolong doakan result saya sebagai senior ni okey, tak ada repeat, dan boleh tamatkan sem pada waktu yang sepatutnya. Doakan saya dapat mds jugeeeeee...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan