Sabtu, 16 Januari 2021

Ada sesuatu yang tak dapat di luahkan

Ada sesuatu yang terlekat dalam hati tak dapat di luahkan. Korek korek gambar 6 tahun lepas terlintas dalam kepala aku beberapa kata-kata orang sekeliling. Mungkin bukanlah kata-kata tu tepat diluahkan oleh orang itu tapi hampir sama.

Mereka kata aku ni kuat, survive hidup tanpa ada ibu bapa di sisi, malangnya aku masih beruntung sebab arwah mak tinggalkan harta, aku masih senang tapi dalam hati aku je yang tahu. Memang aku senang tapi menangung tak ada mak ayah, tak ada tempat luah tak ada tempat peluk cium. Aku masih beruntung bukan, mungkin yang ada mak ayah tapi mereka tetap tak dapat peluk cium malah di pinggirkan. Kata kunci adalah syukur. NURUL HIDAYAH PATUT BERSYUKUR.

Aku patut berbangga pada diri sendiri, ada masanya aku ambik risiko untuk keluar dan menikmati apa yang aku minat, aku dapat berdiri tanpa mengheret kawan-kawan rapat aku untuk meminati apa yang aku minat. AKU BERSYUKUR ALLAH TETAP MENGKURNIAKAN TEMAN UNTUK AKU KETIKA ITU.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan