Isnin, 2 November 2015

Mimpi Apakah

         Tadi aku bermimpi, aku berhenti belajar kat UiTM dan aku sekarang belajar kat MSU dan aku sedang bermasalah dengan lecturer, dia complain dalam kelas aku pakai spek lah, aku makan dalam kelas lah, aku tidur dalam kelas lah, tapi dia complain secara umum dalam kelas, Kemudian aku marah balik lecturer tu, kita melawan lah ni, aku mengaku aku salah, tapi masa aku kat UiTM tak ada peraturan mengarut macam ni. Lepas tu aku cakaplah habis orang lain yang betul-betul rabut macam mana?

Lepas habis kelas lecturer perempuan tu dan semua balik, kat luar dewan kuliah tu kawan aku cakap dia ada rakam masa levturer tu tengah marah dan nak bagi dekat orang atas macam dekan dekat situ sebab lecturer tu mengarut. Lepas tu aku nak balik asrama aku, aku terjumpa dengan kawan Maahad Hafiz aku iaitu Raba' dengan Shera Zaini. lepas tu aku terjummpa dengan uncle cina pun tak puas hati dengan MSU.

Aku pulak rasa menyesal berhenti belajar dekat UiTM dan sambung belajar dekat MSU, dan aku cari jalan nak sambung belajar kat UiTM balik..

Bila aku bangun, aku rasa benci gila kat MSU sebab aku berhenti belajar kat UiTM... mengarut gilerkan mimpi aku..

2 ulasan:

  1. Hmm... mnyesql berhenti uitm.. rndus uitm..skrg da berhenti msu

    BalasPadam
  2. Hmm... mnyesql berhenti uitm.. rndus uitm..skrg da berhenti msu

    BalasPadam