Rabu, 11 Januari 2023

Rezeki di awal tahun 2023

Alhamdulillah syukur pada Allah, Allah memakbulkan doa-doaku. Di awal tahun aku dapat meluangkan masa dengan kakak ku dan anak-anak buah sambil² mencari rezeki di negeri orang. Mengambil kesempatan untuk bermanja dengan kak long.

Sejenis aku kalau tak balik Rompin mahu berbulan². Dulu masa belum dewasa dan belum ada kereta 5 tahun sekali baru balik, sekarang ada lah rezeki setahun dua kali atau mungkin tiga bulan sekali boleh balik. Tapi kalau dah balik Rompin mahunya dekat sebulan baru balik selangor.

Rezeki kedua memang dari doa² ku iaitu dapat join team moyang wellness atau team bawah bimbingan Tuan Syed Mahdi. Walaupun aku hanya baru dapat interview semoga berjalan lancar dan aku diterima team mereka.

 orang belajar mengurut aku keayuan memakai baju kebaya, dahlah masalah negara bagi aku pakai baju² berkain ni, rimas.

Rezeki jugak dapat mencedok sedikit ilmu, dapat join kelas tuan syed mahdi. Menumpang tuah kak mas. 

Aku masih menunggu doa berjumpa jodoh tahun ni.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan