Selasa, 17 Januari 2023

Balik dari Rompin ke Chemor Ipoh pulak

1 Januari - 9 Januari 2023

Alhamdulillah 1 Januari hingga ke 9 Januari rezeki di Rompin, aku bekerja di bawah pakej company Dirgahayu dari 2 januari sehingga 8 januari bersama Puan Amni. Seronok dapat family cust yang baik². Setiap kali nak balik ada sahaja hidangan, siap pesan nanti raya singgahlah rumah. Hahahahahha.

10 januari 2023

Aku ke Wangsa Maju untuk menghadiri temuduga dan dapat menumpang tuah Kak Mas belajar dengan tuan Syed Mahdi. Pagi² nak ke wangsa maju tu didapati stereng kereta bergegar. Aku yg lalu highway mex ku berhenti kat rnr seri kembangan, tgk tayar botak aku tu dah kempis ke? Tetiba ada pak cik taxi tegur sama ada driveshaft atau tayar bengkak.

11 Januari 2023
Aku balik ke Pulau meranti dan berjumpa dan bermain anak² fruit kesayangan Adam Rayyan , Iman Wildan dan Uwais Hayyan. Aku menyelesaikqn urusan rene roadtax suraya, dan ambil cheque deposit umrah aku dulu di ofis Dr Bidan.

12 Januari 2023
Begitu malas aku nak keluar makan aku bertapa di rumah.

13 Januari 2023
Cheque tidak berjaya ditunaikan sebab aku tak reti sgt pon, mmg menyusahkan betul. Aku terpaksalah mengemis kat kak elly pinjam duit sebab tayar kereta yg sgt mengundang.
 rm500 habis Ooo.. duit hangus kerana tukar tayar rm140×2 biji tayar, rm65 betulkan sporting bengkok rm110 brake pad, rm5 penutup angin. Haaaa gittew.

14 Januari 2023
Aku bertolak ke Ipoh untuk menjaga Fatima Shafa dan ibu.. bertolak 1.40pm nak sampai Rawang mengantok betul, aku berhenti kat rnr rawang tido dulu dlm 20min kemudian keluar cari makanan dan meneruskan perjalanan. Dalam pukul 6 begitu baru sampai ke rumah atam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan