Khamis, 11 September 2014

Hello

Hi, Assslammualaikum...
Buat blog baru lagi nampaknya... Aku akan ciba selagi daya ada walau kena buat blog berpuluh-puluh kali demi merealisasikan impian untuk menjadi seorang penulos novel...

Aku perkenalkan diri sekali lagi... Aku Nurul Hidayah yang menggunakan nama Nurul Yul Nurul Hidayah di facebook, @yulablah di twitter, nurulyulhidayah_ di instagram, nurulyulhidayah95 id wechat, dan akan menggunakan nama Nuha Ryuliana untuk nama pena... Harap2 impian aku menjadi... Aku akan menceritakan kisah lalu aku, aku akan mencerita dunia aku hari ini dan akan datang, aku akan catitkan pemikiran aku dan insyaallah akan diselangkan dengan novel2 belasah aku mengikut keadaan dan kerajinan aku... Selamat berkenalan dengan aku... Hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan