Khamis, 9 April 2020

Tidur


Aku video call dengan Iffah cerita pasal bilik, then aku cakaplah percaya tak sebenarnya aku takut tidur sorang. Iffah terus cakap tak percaya lansung. Iffah cakap aku ni berdikari.

Sebenarnya aku ni anak manja, dulu tidurpon bukak lampu kesian kat arwah mak aku. Kalau dia kerja malam aku lah terseksa aku tak suka duduk rumah penjaga aku sebab dia tak pasang kipas tapi aku penakut. So malam-malam aku buka tv lepas tu set time la sejam lepas aku tidur dia off sendiri. Kalau tersedar aku bukak balik tv dan setkan balik untuk off. 

Satu lagi aku kalau nak tidur mesti suruh mak tepuk, kadang-kadang sampai mak terlelap aku marah pastu mak tepuk balik. Hmmm sedih pulak cerita. 

Sekarang alhamdulillah lah tidur dah tutup lampu, tu pun lepas mak meninggal duduk rumah pak tam, dari tak biasa tidur sorang kena tidur sorang, pastu dah tak ada orang nak tepuk. Huh sunyi sangat rasa masa tu tak ada org tolong tepuk kan aku. Eh sedih pulak rasa bila teringatkan macam mana aku struggle lepas mak tak ada. Sekarang aku pulak yang pantang kalau aku tido orang bukak lampu. Hahahha. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan