Selasa, 28 Oktober 2014

Kan seronok kalau.....

Kan Seronok kalau aku boleh masuk UiTM dan Politeknik serentak... Sebab masing-masing ada kelebihan dan kekurang eden tak nampak lagi...
      Aku sememangnya dah menyemai impian dekat UiTM, sebab bidang yg aku ambik dekat situ sememangnya aku sangat minat, kedua sebab tempat dia dekat dengan Subang tempat tinggal anjang, mak a.k.a kak liah dan my best friend forever Hidayah.. Ketiga dia juga dekat dengan kota damansara tempat tinggal nadia. Keempat aku nak gi wedding atyn kelima asrama dia cantik. Hmmmm itu je la setakat ni yang aku boleh senarai. Tapi sayang bidang penulisan ni tak kuat dan tak mudah untuk dapat income bulan2 mcm gaji dan susah nak dapatkan pekerjaan dalam bidang ni...
Politeknik pulak, bidang dia aku minat jugak sebab dia berjalan dan boleh tengok tempat orang, kedua sebab dia terletak di Kuantan dekat dengan kak long. Ketiga sebab dia dekat Kuantan juga boleh berdikari.. Hmmm tu je la kelebihannya.. Tapi bak kata Abang Mat tak semestinya orang yang ambil bidang penulisan je boleh jadi penulis novel... Aduh!! Hati aku memang berbelah bagi...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan