Isnin, 27 Oktober 2014

Melting

Rosak betul otak aku ni.... Boleh pulak melting dengan artis-artis lelaki... Hanya dambaan dalam diam kerana belum ada seorang lelaki menyentuh hati aku, jadi suka-suki aku nak minat dan melting dekat artis.
Sekarang ni aku termelting denga Hairul Azreen pulak, lepas tengok apa saja Fbi tarikh 26/10/2014 

Tapi aku lebih tengok captain hairul azreen yg tak ada misai..

 
Best gak cerita misiku kuza yang dekat astro ria tu tapi apa boleh buat tak ada astro kalau ada astro pon ada astro njoi yg tak ada astro ria tuh...

Hari tuh termelting dekat syafiq kyle sebab style rambut korea dalam promote cerita bila hati berbicara di slot akasia tv 3 yg start 28/10/2014 tak sabarnya nak tunggu

Ada beberapa pelakon lain aku termelting, tapi aku peminat tegar Talha Harith... Hahahahaha

Kbai...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan