Rabu, 15 Oktober 2014

Kenapa?

Waktu-waktu begini sememangnya ramailah kolej swasta yang call aku untuk masuk ke kolej mereka, sampai kadang-kadang aku jemu dan nak muntah menjawab call dari mereka. Tak kurang juga aku pernah percaya dan terkena. Tapi syukur Alhamdulillah kerana ketentuan Allah nama aku juga tersenarai dalam Ipta.

Apa yang aku tertanya-tanya, kenapa setiap kali orang yang di tugaskan menelefon untuk menarik pelajar, pasti mereka menyebut nama kolej yang mereka wakili terlalu laju sampai aku sendiri tak faham apa yang mereka sebut. Bukan la aku berlagak kerana aku dapat masuk Ipta, walaupun aku tak tertarik untuk masuk kolej mereka cubala menyebut nama kolej mereka itu dengan jelas dan orang boleh yakin untuk memasukinya.

Ini je la yang aku nak tulis... Daaaaa 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan